Uczniowie z klas IIb i IIe brali udział w międzynarodowym projekcie pilotażowym, realizowanym przez wydawnictwo Oxford University Press. Oprócz kilku szkół z Polski, do udziału zostały zaproszone szkoły średnie reprezentujące Czechy, Belgię, Francję, Węgry i Rumunię. Celem pilotażu było testowanie przygotowanych przez wydawnictwo zasobów internetowych, które mają dać początek portalowi nastawionemu na naukę języka angielskiego online. Przez siedem tygodni uczniowie uczestniczyli - pod kierunkiem p. Elżbiety Łukaszek - w lekcjach opartych na materiałach online, które, jak się okazało, dotyczyły wielu ważnych tematów maturalnych. Oprócz artykułów i filmów video, które rozwijały słownictwo oraz rozumienie ze słuchu, były też dostępne ćwiczenia gramatyczne i gry sprawnościowe umożliwiające powtórzenie struktur gramatycznych i leksykalnych.
Uwagi i spostrzeżenia uczniów stanowiły ważną wskazówkę dla biorących udział w pilotażu nauczycieli, którzy podzielili się nimi z twórcami strony podczas styczniowej debaty online. Tak więc grupa testująca z naszego liceum również wniosła swój wkład w przyszłą zawartość merytoryczną i wygląd portalu edukacyjnego, którego obecna nazwa brzmi OXFORD E-ZONE.